Rövidített üzleti feltételek

Ez az üzleti feltételek rövidített változata. Ha tanulmányozni szeretné az üzleti feltételek teljes szövegét, megtalálja azt az oldalon Az üzleti feltételek teljes szövege.
rogzitett-uzleti-feltetelek

Ki kicsoda

Vevő - ez Ön

Eladó - ez a Mekko Store s. r. o., Nezvalova 826/2, 500 03 Hradec Králové, Cseh Köztársaság, Adószám: 03397343, Közösségi adószám: CZ03397343 A felelős személy Štěpán Rambousek - stepan@mekko.cz. A cég be van jegyezve a Cégjegyzékben, C 34089 mappában, a Megyei Bíróságon Hradec Králové-ban. A cég keletkezési dátuma: 12. 9. 2014

Vásárlás és a rendelés megerősítése

Abban a percben, amikor online elküldi megrendelését a mi e-shopunkból, a megrendelése adásvételi tervezetté változik. Abban a pillanatban kötelezővé válik, amikor Ön az oldalunkról kap e-mailben egy megerősítő értesítést. Tárgya alapján könnyen felismeri: Megrendelés kötelező megerősítése. Ebben a percben magánjogi kapcsolatba kerülünk. Elkötelezettek vagyunk egymás jogainak tiszteletben tartása mellett és kötelességeink teljesítése iránt, amelyeket itt lefektettünk.

Az elküldéstől számított 12 órán belül lemondhatja megrendelését

Amennyiben bármilyen okból a megrendelés elküldése után 12 órán belül meggondolja a vásárlását, visszavonhatja a megrendelést. Elég, ha e-mailben küldi el a kérését ide info@mekko.cz. Tüntesse fel benne a megrendelés számát, vezetéknevét és keresztnevét.

Milyen hosszan utazik Önhöz az áru

Általában vannak raktáron vállfák. Az árut hetente 1x vagy 2x szállítjuk ki, többnyire csütörtökön.


A küldemény átvétele

Ha azt észleli, hogy a csomag sérült vagy a védőszalag sérült, kérjük, írjon a szállítónak arról, hogy az áru szállítás közben megsérült. A jegyzőkönyvet innen töltheti le. Ugyanis ha otthon kicsomagolja az árut és az károsodott, közös erővel megpróbálhatjuk érvényesíteni a reklamációt a szállítónál. A jegyzőkönyv nélkül ez a szállításra vonatkozó igény nem érvényesíthető.

Hogyan fizessük ki a megrendelést

 

Válassza ki az Ön számára legkényelmesebb módszert:

  • PBankkártya (bankkártya segítségével)

Ha az áru nem felel meg Önnek és el akar állni a megállapodástól

Önnek erre joga van a Ptk 53. § (7) bekezdése szerint az áru átvételétől számított 14 napig. A szerződéstől való elálláshoz az árut legkésőbb e két hét utolsó napjáig kell eljuttatnia hozzánk. Különleges esetekben meghosszabbíthatjuk ezt az időtartamot, de nem tovább a kézbesítéstől számított 30 napnál.
Az eljárás egyszerű - írjon nekünk e-mailt a következő címre info@mekko.cz. Itt jelezze, hogy eláll a szerződéstől, írja meg nekünk a megrendelés számát és a vásárlás dátumát. Csatoljon egy számlaszámot is, amelyre a pénzét általában a küldemény kézhezvételétől számított öt munkanapon belül visszatérítjük.

Hogy készítsük elő küldeményt a visszaküldésre?

Tegye az árut karton csomagolásba vagy csomagolópapírba. a tartozékokkal együtt. A komplett küldeménynek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amilyenben átvette a kiszállításkor. Öntől függ, hogy melyik csomagolást választja. Fontos, hogy az áru hozzánk való visszaküldése során ne történjen meg az eredeti csomagolás károsodása (összeragadás, cimkézés hibája, vagy más értékvesztés). Az árut ne küldje maga - telefonáljon nekünk vagy írjon erre a címre info@mekko.cza küldeményért futárt küldünk Önhöz.

Reklamáció kérdések nélkül

Ha a terméken hibát fedez fel, a lehető leghamarabb adja át nekünk reklamációra. Hogy járjunk el reklamáció esetén?

  1. Ha az árun hibát fedez fel, alehető leghamarabb lépjen kapcsolatba velünk. Megállapodunk Önnel az áru hozzánk való visszaküldéséről. A szállításról futár útján gondoskodunk és természetesen mi fizetjük. Javasoljuk, hogy ezt a csomagot mindig csomagolja csomagolópapírba vagy kartondobozba, hogy az eredeti csomagolás (címkézés, ragasztás stb.) szállítás közben ne sérüljön meg.
  2. A hibás vagy sérült árut Önnek mindig újra cseréljük, esetleg visszaadjuk a pénzt, amit kifizetett érte. Kérjük, tudassa velünk, hogy a reklamáció e két változata közül melyiket részesíti előnyben.
  3. Legkésőbb egy héten belül otthon lesz Önnél az elintézett reklamáció - vagy az új áru, vagy a visszaadott pénz.

Személyes adatai nálunk biztonságban vannak

A személyes adatok, amelyeket velünk megoszt, a Mekko Store s. r. o. kezében a vásárlásnál való azonosítást szolgálják Soha nem fogjuk megosztani senki harmadikkal. A regisztráció megerősítésével beleegyezik az ajánlati e-mailek küldésébe a Mekko Store internetes kereskedés részéről (a 480/2004. sz. törvénynek megfelelően az információs társadalom egyes szolgáltatásairól).

Milyen információkat várhat tőlünk?

Nem kap tőlünk semmi szemetet, csak ajánlatokat küldünk érdekes akciókról, amelyek nálunk zajlanak. A linkre kattintva bármikor lemondhatja az e-mail hírlevél szolgáltatást Newsletter küldés visszavonása minden küldött üzenetben lehetséges. Vagy kérelem elküldésével leiratkozhat az információs e-mailekről a következő címen: info@mekko.cz.